Startovací sada a jak jsem začala s young living

prosince 04, 2021

 

Ahoj, 

jen tak na úvod.

Já jsem Baru pokud mě ještě neznáte! Je mi 24, skoro 25 let a bydlím v Paříži. Narodila jsem se v Praze, žila v Americe a Anglii a teď jsem to zakotvila ve Francii. Obětovala jsem se pro lásku haha. Olejíčkům se věnuji minimálně 7 let. Začala jsem s mojí mamkou, která používala olejíčky na pupínky, bolesti hlavy a při nemoci. Za 7 let jsem vystřídala opravdu spousty značek (nebudu jmenovat), než jsem se dostala k Young living. Byla to láska na první přičmuchnutí. Chtěla jsem oleje hlavně na emocionální balanc a celkově preferuji přírodní produkty, než jít s každým problémem do lékárny pro prášky. 

Poprvé jsem si od young living objednala startovací sadu (difuzer, 12 olejů a více si povíme za chvilku ↓. Možná by bylo nejlepší vám z prvu říci, co je vlastně Young living. 

Young living a proč jsem si ho zvolila:

  • young living je společnost založena v roce 1993 v Utah USA. 
  • je to jediná společnost, která vlastní svoje farmy a pěstuje rostliny od semínka po uzavření lahvičky.  (lidé mohou farmy navštívit a podívat se na vlastní oči, jak se esenciální olej vyrábí.) což mi přijde skvělý.
  • jediná společnost, která má seed to seal. (od semínka po uzavření lahvičky) dávají si záležet na kvalitě půdy, semínek, rostlin, dělají speciální testy kvality, a uzavřou lahvičku. 
  • young living esenciální oleje nemůžete koupit v drogerii ani lékárnách jako ostatní oleje. Není to stejná kvalita. YL si dává záležet, aby oleje nebyly moc v teple a na slunci a sami vám jejich produkty zabalí a šetrně pošlou až k vašim dveřím. 
  • YL oleje nemají stejnou cenu. Jelikož každá rostlina se pěstuje za jiných podmínek, každá rostlina vyžaduje jiné množství na lahvičku oleje. Jsou to opravdu kvalitní 100% oleje. Vysoce koncentrované. 
  • Jejich produkty jsou 100% přírodní, mají spoustu různých produktů od olejů, přes kosmetiku po low tox uklízení. Ozkoušela jsem už spoustu věcí a jsou skvělé. 
zajímavost: na 15 ml lahvičku Levandule je potřeba 1,6kg kvítků. Na 15 ml lahvičku citron oleje je potřeba 75 citrónů. Takže jedna kapka oleje je 1/4 jednoho citrónu. To je síla! 

  • jak už jsem psala vyzkoušela jsem spoustu značek a tato mi vyhovuje nejvíce. Oleje jsou opravdu silné, vysoce koncentrované a jejich účinky zabírají dříve. Miluju jejich svěží vůni, protože opravdu voní, jakobyste rostlinu drželi v ruce) a hlavně! Vím odkud pochází a jak vznikly. Což u ostatních značek říct nemůžeme. 

Premiová Startovací sada 

Startovací sadu jsem si pořídila v dubnu 2021, když mě oslovila kamarádka Šárka (ING), se kterou jsem se náhodně seznámila na instagramu (ale nic není náhoda žejo). Šárka s oleji pracuje přes 2 roky. Začala kvůli imunitě a teď žije zdravý životní styl a používá na vše esenciální oleje. Je skvělá! Děkuju, že jsi mě k YL přivedla ♡

Startovací sada byla založena na základě každodenního používání olejů na různé problémy a příležitosti. Každý olej má jiné účinky a dá se používat na různé věci.

startovací sada obsahuje:
  • difuzér- jsou na výber 4 druhy. 
  • 6 směsí olejů, 6 jednodruhových olej
  • 2x ningixia red na vyzkoušení
  • 10x 3ml lahvička na vzorky
  • kovová kulička (nástavec) na vytvoření rollonku 

Difuzér
Difuzér je skvělý na provonění celého pokoje, pročištění vzduchu od bacilů a zápachu. A na wellness a využití benefitů esenciálních olejů.
Ne každý difuzér je kvalitní difuzér. Tak pozor :) - poznáme díky ultrasonickému tělísku (disk)-určuje výkonnost difuzéru, také záleží na kvalitě plastu a záruce. Ale o tom teď není řeč. Povíme si jindy. 

12 olejů

Ve startovací sadě najdete 12 esenciálních olejů. 6 směsí a 6 jednodruhových olejů

6 směsí-
  • stress away- skvělý na uklidnění, stress, pozitivita. skládá se z limetky, vanilky, pryskyřice kopaivy, cedru, levandule a listy obaleně. (můj oblíbený spolu s frankincense)
  • purification- proti odoru (spálené jídlo, smrad), pročistí místnost od bacilů, dodává trvanlivost květinám ve váze. Skládá se z citronely, rozmarýnu, citrónové trávy, levadiny a myrthy. 
  • digize- uklidňuje bolavý žaludek, plný žaludek, bolesti břicha, bolesti při menstruaci. Skládá se z pelyňku, zázvoru, máty peprné, jalovce, fenyklu, citrónové trávy, anýzu a pačuli. 
  • panaway- namožené a bolavé svaly, bolavá a zamlokovaná záda. Skládá se z libavky, květy smilu, hřebíčku a máty peprné. 
  • thieves- na podporu dobrého dýchání, na podporu zdraví, proti nemocím, proti bacilům. V době chřipek perfektní parťák. Skládá se z hřebíčku, citrónu, kůry skořicovníku, Eukalyptu a rozmarýnu.
  • r.c.- Respirační onemocnění, dýchací cesty, rýma, ucpaný a oteklý nos. Skládá se ze tří druhů eukalyptu, myrthy, borovice, levandule, cypřiše, smrku a máty. 

6 jednodruhových
  • lemon-citron- skvělý na pozitivní energii, dobrou náladu, motivuje a je to přírodní odmašťovač.
  •  levandule- uklidňuje, relaxuje, zklidňuje mysl i tělo, na spánek, šetrná na pokožku a pleť. 
  • peppermint- nebo-li máta peprná- uklidňuje, napomáhá proti horečkám, na rýmu, při vysokých teplotách (v létě) osvěžuje, motivuje
  • frankincense- nebo-li kadidlovník- perfektní na emocionální balanc, uklidňuje myšlenky, povznese, ukotvuje
  • orange-pomeranč- podobně jako citrón- povzbuzuje, pozitivní nálada, dodává energii, motivuje
  • copaiba- umocňuje sílu olejů, uzemňuje, uvolňuje, povznese
pro představu přidávám jedny z variant směsí do difuzéru. Fatazie je obrovská, každému vyhovuje něco jiného. Mně vyhovuje toto:




2x Ningxia red

  • Ningxia red je osvěžující nápoj, který obsahuje 21 minerálů, betakaroten, kalcium, potassium, zinek, železo, selenium, vitamín B1,B2, B6,E,C, polyfenoly a 18 mastné kyseliny
  • Také obsahuje: kustovnici čínskou, borůvkovou šťávu, černé jeřabiny, třešně,  granátová jablka, švestky, výtažek ze semínek hroznů, vanilkový extrakt a esenciální oleje (pomeranč, citrón, mandarinka) 
  • podporuje vaše zdraví, pomáhá bojovat proti bacilům, dodává energii, nakopne po ránu a nahrazuje kávu (teda to říkám já) 
  • nejlepší je sáčky vychladit v lednici. Při použití dolijte perlivou vodou. Mňam


3ml lahvičky na vzorky
myslím, že super dárek k nákupu jsou lahvičky na vzorky. Nebo i klidně pro vás malý "roll-on)
lahvičky se dávají z toho důvodu, že kdybyste někomu chtěli dát pár kapek na ozkoušení/porovnání, máte na to prostředek. 
Já si občas do lahvičky dělala vlastní směs na cestu. Když jsem neměla jinou lahvičku a potřebovala jsem někam jet, rychle jsem si do toho namíchala směs a byla ready. 


Kovová kulička na roll-on
tuhle věc miluju. Ke startovací sadě dávají i kovový nástavec na rollon. 
Stress away je jediný olej, který můžete používat přímo na pokožku, tudíž můžete kovový nástavec hned nasadit na rollon, pokud ho chcete jako parfém nebo třeba rychlou pomoc proti stresu. 
Já si nástavec dala na citron po tom, co jsem ho vypotřebovala. Každá kapka oleje je vzácná, takže po vypotřebování citrónu jsem si do lahvičky dala V-6 (olej, který nemastí. je také od YL), dala na vrch nástavec a měla jsem skvělý citron rollon na cesty. 

No a jsme u konce. Já moc doufám, že jste si z dnešního článku něco odnesli a pokud máte jakékoliv dotazy, neváhejte se zeptat v komentech. 

Pokud byste chtěli začít vaše olejové dobrodružstí neváhejte mi napsat do emailu, na instagram nebo se rovnou podívejte na stránkyCZ .

Krásný den vám všem přeji.

S láskou, Baru Rose 













You Might Also Like

0 komentářů